Podstawowe kierunki działania wynikające z przyjętej Polityki Jakości to:
• zobowiązanie do spełniania wymagań naszych klientów oraz wymagań prawnych i regulacyjnych związanych z wyrobami oraz innych związanych z działalnością firmy;
• uwzględnianie wewnętrznych, jak i zewnętrznych uwarunkowań naszej działalności;
• ciągły rozwój i doskonalenie firmy oraz ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością;
• identyfikację ryzyk i szans w celu osiągania zamierzonych wyników, zapobiegania lub zredukowania niepożądanych skutków oraz osiąganie ciągłego doskonalenia;
• budowanie dobrych relacji z dostawcami i podwykonawcami oraz aktywne włączanie ich w proces spełniania wymagań;
• zapewnienie wymaganych zasobów;
• rozwój i doskonalenie kompetencji naszych pracowników oraz ich świadomości związanej z wysoką jakością obsługi klienta.
Zobowiązujemy się do spełniania wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością opartego na międzynarodowym standardzie w zakresie zarządzania jakością.
PN-EN ISO 9001: 2015
Szczecin dnia 17.10.2022